مجموعه دُریزان تریدینگ شما را به خرید بهترین چای ماچا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی چای ماچا کیفیت نرمال و تشریفاتی در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید...

نمایندگی چای ماچا کیفیت نرمال و تشریفاتیخرید اینترنتی چای ماچا در ایرانقیمت چای ماچا بسته بندی 12 و  30 عددیفروش عمده چای ماچا با قیمت نمایندگی
نمایندگی چای ماچا کیفیت نرمال و تشریفاتی در ایران

نمایندگی چای ماچا این محصول را با کیفیت نرمال و تشریفاتی در ایران به صورت عمده عرضه کرده برای کسب اطلاعات بیشتر این سایت را دنبال فرمایید.

چای ماچا از انواع چای سبز خارجی محسوب می‌شود که در کشور ژاپن  گیاه چای را به طور خاص برای تولید پودر ماچا پرورش می دهند و تقریباً ۲۰ الی ۳۰ روز مانده به زمان برداشت با ایجاد سایه بان آن ها را در سایه قرار میدهند تا طعم ماچا شیرین و سرشار از آمینو اسید شود.

بعد از دستچین کردن برگ های شیرین ماچا آن ها را بخار دهی و سپس خشک می کنند و در نهایت با استفاده از آسیاب های گرانیتی مخصوص به پودر نرم و لطیف تبدیل کنند.

نمایندگی چای ماچا

نمایندگی چای ماچا کیفیت نرمال و تشریفاتی

نمایندگی چای ماچا کیفیت نرمال و تشریفاتی در استان تهران به دلیل حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با واردکنندگان و تنها شرکت تولیدی ایران همواره پایین ترین قیمت ها را  را به بازار عرضه کرده است.

با توجه به این موضوع که قدمت چای ماچا در ژاپن بیش از ۴۰۰۰ سال است بهترین کیفیت این محصول در دنیا متعلق به کشور ژاپن و کارخانه تولیدی ناولتی می باشد که محصولاتش را با گرید تشریفاتی به بازار های جهانی صادر کرده است.

شرکت ماچانو در ایران توانسته چای ماچا را با کیفیت نرمال و معمولی از ژاپن به صورت فله‌ای وارد کشور کند و با بسته بندی های برند خود به دست مشتریان برساند این محصول به دلیل مرغوبیت و قیمت مناسبی که دارد مورد استقبال بالای مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

خرید اینترنتی چای ماچا در ایران

خرید اینترنتی چای ماچا در ایران به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه های بیهوده بسیار رونق پیدا کرده از همین رو مشتریان می توانند برای ثبت سفارش نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های مشاوره یادداشت نمایند تا مشاوران فروش بعد از بررسی با آن ها ارتباط برقرار کنند.

از مهم ترین مزایای مراجعه به فروشگاه های آنلاین که مورد توجه خریداران قرار گرفته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تحویل محصول در سریع ترین زمان ممکن
  2. پرداخت قیمت کف بازار
  3. مشاهده لیست بروز قیمت ها
  4. انواع برندهای داخلی و خارجی
  5. بهره‌مندی از تخفیفات استثنایی

نمایندگی چای ماچا

قیمت چای ماچا بسته بندی 12 و  30 عددی

چای ماچا که به عنوان قوی ترین دمنوش درمانی مورد استفاده قرار می گیرد کاملا سالم و ارگانیک می باشد و بهترین زمان مصرف آن وعده صبحانه است تا انرژی شما را در طول روز تامین نماید.

تعیین قیمت چای ماچا وارداتی به عواملی همچون: کشور تولید کننده، درجه کیفیت، برند و … بستگی خواهد داشت بنابراین پیشنهاد می شود قبل از خرید جهت دریافت قیمت روز محصولات اقدام نمایید.

قیمت چای ماچا بسته بندی ۱۲ تا ۳۰ عددی را می‌توان به راحتی از سایت مقابل استعلام بگیرید و برای اطلاع از لیست قیمت روزانه این محصول میتوان با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

چای ماچا ساشه ایقیمت چای ماچا در ایران بسته بندی 30 عددی

فروش عمده چای ماچا با قیمت نمایندگی

این نوشیدنی که برای رفع خستگی یک پیشنهاد عالی می باشد را می توان سریع در منزل آماده کنید زیرا احتیاج به دم کشیدن ندارد و برای سرو آن  باید یک قاشق از پودر چای ماچا را در آب گرم ۸۰ درجه ریخته و به صورت دورانی آن را هم بزنید تا زمانی که روی ظرف کف ایجاد شود سپس آن را میل نمایید.

فروش عمده چای ماچا با قیمت نمایندگی از فعالیت های اصلی این شرکت بازرگانی می باشد بنابراین اگر خرید خود را از این مجموعه انجام دهید علاوه بر دریافت بهترین کیفیت محصول از خدمات فوق العاده پس از فروش بهره مند خواهید شد و همیشه از خرید خود راضی خواهید بود.

  • تبلیغات:
    1. خرید عمده پودر کاکائو خارجی ارزان قیمت در بازار
    2. فروش آب آشامیدنی ۱٫۵ لیتری بینالود
    3. 7 چیز شگفت انگیز درباره لیمو
    4. خرید اینترنتی قهوه ترک اصل
فاطمه طاهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه طاهری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120413781

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: dorizantraiding@gmail.com

مجموعه دُریزان تریدینگ شما را به خرید بهترین چای ماچا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.