مجموعه دُریزان تریدینگ شما را به خرید بهترین چای ماچا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماچا لاغری و نحوه مصرف آن

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چای ماچا لاغری در بسته بندی 30 عددیطریقه و نحوه مصرف چای ماچا برای لاغریمرکز خرید چای ماچا مارک ماچانوخرید اینترنتی چای ماچا بهترین نوشیدنی لاغری
چای ماچا لاغری

کشور چین از سالیان بسیار دور مهد بسیاری از چای ها به ویژه چای سبز، و سفید بوده است یکی از محبوب ترین آنها چای ماچا لاغری می باشد که برای اولین باره در سلسله تانگ به دست آمده و سپس در قرن دوازدهم میلادی توسط شخصی به نام ایساسی که به چین سفر کرده بود به ژاپن برده شده و امروز بخشی جدا نشدنی از فرهنگ ژاپنی ها محسوب می شود این چای از خواص دارویی و درمانی بسیاری برخوردار است که از مهمترین آنها می توان به کاهش وزن بدون عوارض اشاره کرد.

قیمت چای ماچا لاغری در بسته بندی 30 عددی

قیمت چای ماچا لاغری در بسته بندی ۳۰ عددی در سایت مقابل ارائه شده است متقاضیان می توانند با مشاهده لیست کامل قیمت ها با علمی بهتر و قابلیت مقایسه قیمت ها در برندهای مختلف یک خرید آسان را به ارمغان آورند.

شرکت ماچانو که محصولات خود را به صورت ساشه ای کاملا استاندارد و بهداشتی آماده و در جعبه های ۳۰ عددی توسط نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین به بازار عرضه کرده است.

با توجه به این موضوع که قیمت و کیفیت دو فاکتور اصلی در هنگام خرید می باشد فراموش نکنید که چای ماچا در برند ماچانو قیمتی بسیار مناسب تر از برند های خارجی داشته و از نظر سطح کیفیت کاملا خالص و ارگانیک می باشد.
نحوه مصرف ماچا

طریقه و نحوه مصرف چای ماچا برای لاغری

در این قسمت از مقاله طریقه و نحوه مصرف چای ماچا برای لاغری ذکر شده است که به ترتیب موارد زیر می باشد:

  1. آماده کردن آب با دمای ۷۵ درجه سانتیگراد
  2. ریختن۱ الی ۲ قاشق چای خوری پودر ماچا در فنجان بزرگ یا ماگ
  3. مخلوط کردن آب با پودر چای ماچا به وسیله همزن بامبو به شکل دورانی و بعد به شکلW
  4. در صورت تمایل می توان به این چای شیر اضافه نمایید تا لاته ماچا داشته باشد

به نکات ذکر شده در بالا دقت کافی نمایید زیرا اگر آب جوش و خیلی داغ به چای ماچا اضافه شود نوشیدنی شما تلخ خواهد شد همچنین به جای همزن بامبو می توان از یک قاشق چوبی برای هم زدن استفاده نمایید.

مرکز خرید چای ماچا مارک ماچانو

شایسته است بدانید که ژاپنی ها برای تولید چای ماچا بر روی درختچه های این چای سایبان های چوبی درست می کنند تا از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کنند و با این روش علاوه بر بالا رفتن اسید آمینه های موجود در آن به شیرین تر شدن طعم ماچا نیز کمک می کنند.

کارخانه ماچانو بهترین کیفیت چای ماچا ژاپنی را به صورت فله وارد کشور کرده و با دستگاه های پیشرفته این محصول را در انواع مختلف و بسته بندی های متنوع  به دست مصرف کننده رسانده تا افراد با توجه به سلیقه و ذائقه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

مرکز خرید چای ماچا مارک ماچانو در استان تهران این محصول را با قیمت کف بازار به صورت عمده در اختیار خریداران در اقسام نقاط کشور قرار داده است برای استعلام موجودی و ثبت سفارش کافیست نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های مشاوره تکمیل نمایید تا مدیر فروش سایت پس از بررسی با شما ارتباط برقرار نماید.

چای ماچا

خرید اینترنتی چای ماچا بهترین نوشیدنی لاغری

با بررسی‌ های انجام شده از مهم ترین مزایای چای ماچا که به کاهش وزن کمک می کند می توان به: سم زدایی خون و کمک به کبد، از بین بردن التهاب و چاقی شکم توسط آنتی اکسیدانEGCG ، متعادل کردن قند خون، آرامش ذهن و کاهش استرس، مقابله با چاقی عصبی و کاهش اشتها توسط فیبر های موجود در ماچا اشاره نمود.

خرید اینترنتی چای ماچا به عنوان بهترین نوشیدنی لاغری بیشترین میزان تقاضا را به خود اختصاص داده و این امر نشانه استقبال مشتریان از خرید آنلاین می باشد زیرا موجب کاهش هزینه ها و کسب حاشیه سود بالا می شود پس از این فرصت گرانبها را از دست ندهید و اکنون جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.

  • تبلیغات:
    1. خرید عمده پودر کاکائو خارجی ارزان قیمت در بازار
    2. فروش آب آشامیدنی ۱٫۵ لیتری بینالود
    3. 7 چیز شگفت انگیز درباره لیمو
    4. خرید اینترنتی قهوه ترک اصل
فاطمه طاهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه طاهری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120413781

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: dorizantraiding@gmail.com

مجموعه دُریزان تریدینگ شما را به خرید بهترین چای ماچا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.